Handelsbetingelser (Engros)

Hvis du ønsker at forhandle vores sortiment i din butik eller på din webshop, eller skal bruge store mængder til dekoration, har du mulighed for at handle engros her på siden. 

HVORDAN FOR JEG ADGANG?
For at få adgang til engrospriserne, skal du være godkendt som engroskunde hos hofflands.dk.
For at ansøge om at blive engros-kunde, skal du klikke på erhvervs-login i toppen af siden, og udfylde hele formularen.
Vi vil derefter gennemgå din ansøgning og kontakte dig hvis vi har spørgsmål, eller når du er godkendt som engroskunde.
For at handle engros, skal din ordre være på minimum 2.000,- kr. ekskl. moms og fragt.
Når du er godkendt som engros-kunde, og du er logget ind, kan du se vores engrospriser.
Vær opmærksom på, at alle engros-priser er for hele kolli. Antallet pr. kolli står i varebeskrivelsen – pris pr. stk. kan ses ved at klikke ind på den enkelte vare. Alle varer sælges kun i hele kolli.

Hvis du ønsker at se detailpriserne/vejl. udsalgspriser, skal du logge ud igen, hvorefter du kun har adgang til detailpriser. For derefter at handle engros, skal du logge ind igen.

BETALING
Betaling foregår direkte på vores webshop med betalingskort. EAN-fakturering kan kun ske efter forudgående aftale. Ved betaling over faktura eller EAN, skal betalingen falde inden ordren sendes fra lageret. 

Alle beløb er i DKK, eksklusive moms og ab lager.

LEVERING
Alle priser er ekslusive moms og fragt. Vi efterstræber at afsendelsen af ordrer sker hurtigst muligt. Ønsker du senere leveringtidspunkt, skal dette fremgå i beskedfeltet eller på mail.
Vi sender ordrer med GLS eller Danske Fragtmænd (med mindre andet aftales) til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen. Rettidig levering forudsætter dog at GLS eller Danske Fragtmænd overholder levering. 
Julelageret ApS kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos anvendte fragtfirmaet.
Levering til Bornholm og visse småøer tager som regel længere tid.
Levering til Færøerne, Grønland og udlandet sker kun ved forudgående aftale.
Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl og leverandørsvigt.

REKLAMATION
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Julelageret ApS indenfor 8 dage efter levering.

VARERETURNERING
Ved fejl og mangler opdaget inden 8 dage efter levering eller ved evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Julelageret ApS
Kattesundet 18, 1.tv
1458 København K
telefon: 40 25 15 01
e-mail: mail@julelageret.dk

Varereturnering kan kun ske ifølge forudgående aftale og sendes til:

Julelageret ApS
Baldersbuen 53, port 53-1
2640 Hedehusene

REFUSION
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, sker der en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker ved bankoverførsel.